League of Legends Pick Up Lines

I’m like Shaco, baby. I do it best from behind.

Are you a minion? because I can cs together.

Are you a ward cause im always missing you.

Are you a Zyra main? Because you are de-zyra-ble!

Are you Ahri cause you’re charming.

Are you Ahri? Because I find you charming.

Are you an AD carry? Because I’m fired up and ready to serve.

Are you Cassiopeia? Because when I stare at you I get hard.

Are you from Demacia? Cuz damn, I see ya.

Are you from Ionia? Cuz I got my eye on ya.

are you maxing your EXPLOSIVE shot?

Are you Orianna? Because you can play with my balls.

Are you Yasuo? Cuz you hasakey to my heart.

Are you Ziggs? Because you make my heart explode.

Are you Ziggs? Because you’re the BOMB.

Can I invade your jungle?

Can I put my doran blade in your doran ring?

Can I tap your dark spheres?

Could it be that your name is Rammus because you have rolled into this life of mine.

Damn girl, you must be Shyvana, cause you’re on fire.

Damn, if being sexy was a crime, I’d have to call Sherif Caitlyn because you’re guilty as charged.

Did I mention its mating season?

Do you main Ahri? Because I find you charming.

Do you want Bot or Top?

Don’t leave, Urgot my heart.

Even if you were Signed I would still chase after you.

Fear not im coming.

For only $2.95 a minute I will leave you breathless.

Girl is your name Lux? Because my heart just felt a spark.

Girl you turn my blasting wand into a needlessly large rod.

Girl you’re like draven – spinning me around town.

Girl, are you Irelia? Because I want to nerf you so hard.

Girl, are you Nunu? Because on a scale of one to ten, you’re an ABSOLUTE ZERO.

Girl, is your name Ashe? Because your beauty stunned me from a distance!

Girl, want to play League of legends, I have a gaming station in my room tonight, just us.

Girl, you raise my donger.

Girl, you’d make Lee Sin turn his head.

Girl, your body is OP.

Have we met before, you seem so familiar to me, maybe we can get to know each other better?

Hey babe, lemme destroy your inhibitor.

Hey babe, wanna return to my base and look at my Needlessly Large Rod?

Hey babe. I bought the double penetration runes.

Hey baby is your name Taric because you stunned me from a mile away.

Hey baby, I’m always on duty.

Hey baby, if being hot and sexy was a crime, I’d need to call Sherif Caitlyn because you’re guilty as charged.

Hey baby, wanna see my Heimerdinger?

Hey boo, are you Annie? Because you’re so hot.

Hey girl are you top lane because i wanna sit in your bush for 5 minutes before leaving us both disappointed when nothing happens.

Hey girl, I bet you want to return together with me to my base, I can show you my rod.

Hey girl, wanna come back to my base and check out my Needlessly Large Rod?

Hey girl, why don’t we go back to my place so I can facecheck your bush.

Hey girl, you must be Ahri because you charmed me over here.

Hey honey, regardless of the possibility that you deny me, I’ll pursue you like I carelessly pursue singed’s smelly ass.

Hey young lady, you can call me the Last Whisperer, since I’m here for a great deal of Physical Penetration.

I bet I can find a way to pull you in, even with all those creeps around!

I can cs playing LOL together, but then again you seem to be a minion from the enemy, babe.

I can MAKE you fall in love with me, just look into my eyes…

I cannot look away at your beauty unless you see me but then, I can turn invisible right away.

I do not have any memories of my past, nor can I recall it but I feel that you have been on it.

I don’t need extra time to tell you that you’re the one for me.

I don’t recollect much from my past in any case, I do recall that you are in it.

I have heard that you really like diamonds and I bet you that I am already a diamond at LOL.

I may do crazy things, but it’s all for you.

I must have a soraka support cause coming across you I feel like my wish has been granted.

I think you can deny me anytime you want but I would pursue you, really, that’s what I do.

I think your name must be Janna because you seem to be really good at blowing me away.

I want you to push at mid before I grab Baron and make you surrender at 20.

I wish I had a pair of Mercury’s Treads because you’ve just stunned me!

I’d like to put my mushroom in your bush.

I’ll make you feel like you’re invincible.

I’ll support you so you can carry me!

I’m like Shaco, baby. I do it best from behind.

I’m not sorry that I left my fuzzy cuffs at home

I’m stacking nothing but strait lifesteal and sex appeal tonight, baby.

I’d need to call Sherif Caitlyn because you’re guilty as charged.

I’ll be with you forever, even in death.

I’m cringing watching some of this stuff.

I’m not sorry that I left my fuzzy cuffs at home.

I’ve got you in my sights, and I’m not letting go.

If we play League of legends and I beat you in the game, would you give me something else?

If we play League of legends, I want to be your mouse so that you and I would click real good.

If you want physical penetration, I am your man for it, I will show you some good time, babe.

If you were a Tidecaller I’d be your blessing.

If you’re Nannie I’ll be your tribbers.

Is your father Ziggs? Because you are a bomb.

Is your name Annie? Because I just got First Blood.

Is your name Ashe? Because you stun me from a distance.

Is your name Janna? Because you blow me away.

Is your name Rammus? Because you rolled right into my life.

Is your name yorick? Cuz Evanescence isn’t the only one who brings me to life.

It’s not fun unless you run.

Lemme show you a double rainbow.

Let me steal your red

Let my Teemo put mushrooms in your jungle.

Looks like somebody likes Badministrator.

Mm, let’s get you out of those boots…

My right arm is a lot stronger than my left arm, maybe we can change that?

Not even Yasuo’s windwall could block my love for you.

Wanna come back to base and check out my Needlessly Large Rod?

Wanna fiddle my stick?

Wanna know why me roger’s all jolly?

Wanna solo my Baron?

Want to see my Demacian Standard?

We can name our kid Janna if you want and I bet she will blow the brains out of guys later on.

We can play League of legends and I’ll even help you out, just give me your phone digits, girl.

Why are you hitting on Annie?

Will you be willing to carry me to bed like you would carry other characters in LOL, darling?

Will you carry me?

You are my trinket, I can’t go on without you.

You are so beautiful I can’t look away; unless of course, you see me, then I turn invisible.

You can call me as your last whisperer because I assure you that you’ll shout after this, girl.

You don’t need to press ‘E’ to charm me.

You got a dirty mind! It’s referring to her being a fire mage!

You have a really nice body and I can appreciate it even from afar, should we meet up soon?

You Ignite the inside of my pants.

You know what’s the difference between me and u? You can’t milk these.

You like diamonds, right? Well, I’m diamond in League of Legends.

You need a rod and I have a large one, you can use it any time that you want, just clean it up.

You want to know the difference between my rod and your boobs, not much but the shape.

You’re as sweet as a candy cane.

Your Cho is so enormous!

Your name must be Sona, because you just made me Crescendo.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.